Átok: Az épületben a legfelső emeleten van a köpcös kis emberke. Őt ki kell nyírni és el kell venni tőle a kulcsot ami a pincében névő szoba ajtaját nyitja. Ott viszont nincs senki mert a fogjot már elvitték máshova. Tehát el leht hagyni a helyszínt. Ehhez a kocsit kell használni ahhoz viszont kell egy kulcs ami az egyik fegyveresnél van. Ő a dagi fickó aki alapból a medence körül sétálgat.
A Szentpétervári megfigyelés: Ki kell nyírni egy tábornokot egy megbeszélésen. A metróban megtalálod a mesterlövész puskát. El kell jutnod a tárgyalóval szembeni épület 3. 4. emeletére és amikor odaértél, a csajszi megsúgja ki melyik embert kell kinyírni. Egyenruhába lesz, sokat iszik a jobb kezével és nem dohányzik. Csak őt szabad kinyírni a teremben! Ha vége van vissza a metróba és vége a küldetésnek.
Kirov parki találkozó: Fel kell venni a megjelölt helyen a bombát és a csatornán keresztül fel kell helyezni az autóra amivel az egyenruhás figura jött. Ezután a másikat akivel beszélget már simán ki lehet lőni, Ő van civilben. Amikor a katona el akarja hagyni a helyszínt felrobban az autó úgyhogy különösebben nem kell rá odafigyelni. Ha készvan vissza az indulási pontra.
A Földalatti torpedó: Fel kell szedni a felszerelést (bomba, detonátor, személyi hívó és telefon) majd bejutni a központ épületébe. Szerezz egy tiszti egyenruhát és keresd meg a kamera-szobát és ott a szervert. Lődd ki és így viszonylag szabadabban mozoghajtsz. Lent a 2. szinten van a fogoly éppen kihallgatáson. Menny be a mellette lévő szobába és dobd le a személyi hívót. Csörgesd meg a telefonnal és őld meg a generálist amikor átjön a kihalgató szobából. Most már be tudsz menni a fogolyhoz. Szabadítsd ki és irány az első szint. Ott az egyik raktárnak a fala szomszédos a csatornával. Robbantsd be a bombával és nyomás a kivonási ponthoz.
Meghívás egy partira: Vedd fel a mérget a kijelölt helyen és juss be a követség épületébe az alsó szinten keresztül. Vedd fel a pincér ruhát és a konyhában a peszgős poharakat. Fel az emeletre. Keresd meg a Zhupikov tábornokot (épp az egyik pincércsajt zaklatja) és kínáld meg egy kis mérgezett pezsgővel. A nagykövetet kell megkeresni és feltűnés nélkül követni. Lesz a partin egy specnaz katona is aki megöli a nagykövetet és elveszi tőle az aktatáskáját. Te meg vedd el tőle majd juss ki a kivonási ponthoz.
Haymoto nyomkövetése: Juss be az épületbe a hátsó bejáraton keresztül. A raktárban keresd meg a halat és szedd ki belőle a mérget. A konyhában van egy tál étel. Rakd beke a nyomkövetőt és a mérget. Ezután már csak várni kell hogy a Hayamoto megegye a kajával együtt. Ha minden jól megy akkor meghal és ezzel vége is a küldetésnek. Már csak el kell jutni a kivonási pontra.
Titkos hely: El kell jutni a térkép egyik pontjáról a másikig hol a felszínen hol egy teherautó platóján hol a föld alatt. A nyílpuskát vedd fel mert jól fog jönni a következő pályán is.
A Kapuknál: Be kell jutni a várba úgy hogy ne vegyenek észre. Keresd meg a generátorokat és a riasztó kapcsolókat és kapcsold ki. A kapukon keresztül juss el a következő pályára.
Shogun: Hayamotot ki kell nyírni - az épület legfelső szintjén van - és a rakéta vezérlő rendszert meg kell szerezni - a pincében berendezett m úzeumban található. Ha megtaláltad a bombát akkor felrobbanthatod a helikoptert is. Két csajtól meg lehet szerezni a titkos belépőkártyákat. Biztos valami jót lehet velük kezdeni, én nem jöttem rá a rejtélyre. Ha kinyírtad és megszerezted lépj le.
Alagsori gyilkosság: A felszereléseknél találsz egy füstgránátot. Azt dobd be a szellőzőbe majd menny be a tűzoltó szobába és öltözz be. A legalsó szinten van a számítógépes szoba és az ottani emberkét csapd tarkón a fejszével. Ezután egy szinttel feljebb és lődd szét a számítógépeket ott is, majd a lifttel felfele.
Az Északai műszak: Az egyik szobában az asztalon találsz egy belépőkártyát. Menny be vele a szerverrel szemben lévő szobába és ott lődd szét a szerver hűtőjét. Erre az épület másik végéből a rendszergazda átrohan a szerverhez és így kinyitja az ajtót neked. Ha elment helyezd fel a gépre a poloskát. Juss el a "hídig", lődd szét az ablakot, mássz ki és menny át a másik épületbe.
A Jackkuzi Pálya: Meg kell ölni a jacuzziban lévő pocakost, a széfből le kell nyúlni a pénzt és a szobrocskát a fal mellől. Lifttel elhagyni a helyszínt. Az egyik szobában ki lehet ütni a biztosítékot így sötét lesz egy kis időre, ezalatt le lehet nyúlni a tárgyakat riadóztatás nélkül.
A Bazároknál: Ahmed Zahirt ki kell nyírni (a szakállast) de úgy hogy ne legyen riadó és a térképet meg kell szereznni tőle. Ezután az Amin nevezetű simaarcút kell legyilkolászni. Tőle pedig a kulcsot kell megszerezni.
The motorcare interceptor: Találkozni kell az összekötőddel, aki átadja a mesterlövész puskát. El kell helyezkedni a kapuval szemben egy magaslati ponton és amikor jön a konvoly akkor a limóban utazú emberkét ki kell lőni. Vigyázni kell, hogy kéksisakos ne sérüljön. Ha megvan iszkiri a kivonási ponthoz (egy lyuk a falon).
The tunnel rat: Be kell jutni a föld alá. A generátort megkeresve nagy sötétséget lehet okozni a kikapcsolásával. Ki lehet szabadítani egy fogjot és meg kell őlni Yussef Husseint. Ha mindenki felszik akkor áram vissza és a lifttel fel lehet emelni a felszínte a csomagot.
The city ambush: El kell jutni a város másik végében lévő összekötőhöz. Amikor belépsz nem rád kezd el lövöldözni csak jól be van ásítva. Ezt elsőre nem mondta és újra kellet kezdeni a pályát... Egy rövidke megbeszélés után szól, hogy van két ügynök a városban akik nem jók vele és ki kellene lőni őket és le kell fényképezni a hullájukat. Ha ez megvan és visszamész hozzá a képekkel akkor elárulja a szükséges infókat majd édes kábulatba esik. Mehetsz mostmár a kivonási pontra. Útközben bedob még két ügynököt. szedd ke őket is majd a szobában a szönyegek mögött kell keresni a kijáratot.
The death of Haanelore: Be kell jutni a korházba és ott fel kell venni a mérget a megjelölt helyen. Ruhát is jó szerezni lehetőleg betegnek valót. A kulcs az egyik betekszobának a falán van (2 órán át kerestem). Fel az emeletre és a vörös bögyös dokinőt keresd meg. Egy kis szer az itókájába és kis idő múlva már fetreng. A hulláját be kell vonszolni a bezárt szobába - ami már nem is annyira bezárt ha nállad van a kulcs (!!!!2 órán át kerestem!!!!). Simán sétálj le a tengerpartra és csónakázz el.
Terminal hospitality: Be kell jutni a korházba és a második emeleten van egy lift ami levisz a pincébe. Ott az egyik műtőben van a szektavezér akit ki kell nyírni. Amikor mész le a kikötőbe, hogy elhagyd a tetthelyet akkor találkozol egy ugyanolyan tetovált tarkójúval mint te magad. Próbáltam kilőni de elfutott és amikor utánna mentem az ajtónál felrobbantam. Szerintem hagyd futni. Úgyis találkoztok még...
St. Petersburg revisited: Ki kell nyírni a szakállas fickót akit a képen látsz. Ugyan onnan mint az első szentpétervári küldetésben. DE... Felvettem a lőszert a kijelölt ponton. Beállok, célzok , lövök ... semmi. "Biztosan bemozdultam." Célzok, lővök ... semmi. "De jó vicc! Ez vaktöltény." :-))) Hát igen. Ezután fegyvert kell szerezned és ha felmész a tárgyalóba megláthatod a másik okot, hogy miért nem sikerült volna a küldetés még éles lőszerrel sem. Na mindegy. Az épület másik végében ott áll a kopasz csávó akivel az előző pályán összefutotál. Lődd le. Ezután már csak gyilok mindenkit és irány vissza a metróba.
Redemption at gontranno: A genyák hazai terepen támadnak! Legelőször elkezdtem lopózni de ez nem volt tulságosan sikeres ezért egy nagy 'hazafutással' eljutottam a fegyver raktáramhoz és ott agyig felpakoltam magam lőszerrel meg a jó öreg SMG-vel. És indult a tisztogatás... A végén a szakállas meg a túsz-haver bent van a gyóntatószéken. Pár lövés a szomszédból és ki fog jönni a gonoszabbik. Ezután ha lepuffantottad akkor vége is a játéknak.
|