Hitman 2 Silent Assassin FAN WEB
Hitman 2 Silent Assassin FAN WEB
Menü
 
Karakterek
 
RendszerKövetelmény

MIN:
Processzor:PIII450 MHz
RaM: 128MB
Videókártya:16MB-os DirectX8.1kompatiblis

Optimális:
Processzor:P3 1GHz
Ram:256 MB
V.K.:32Mb-os DirectX 8.1 kompatiblis

 
Hitman 2 Silent Assassin Végigjátszás

Átok:
Az épületben a legfelső emeleten van a köpcös kis emberke. Őt ki kell  nyírni és el kell venni tőle a kulcsot ami a pincében névő szoba  ajtaját nyitja. Ott viszont nincs senki mert a fogjot már elvitték  máshova. Tehát el leht hagyni a helyszínt. Ehhez a kocsit kell használni  ahhoz viszont kell egy kulcs ami az egyik fegyveresnél  van. Ő a dagi  fickó aki alapból a medence körül sétálgat.

A Szentpétervári megfigyelés:
Ki kell nyírni egy tábornokot egy megbeszélésen. A metróban megtalálod a mesterlövész puskát. El kell jutnod a tárgyalóval szembeni épület 3.  4. emeletére és amikor odaértél, a csajszi megsúgja ki melyik embert  kell kinyírni. Egyenruhába lesz, sokat iszik a jobb kezével és nem  dohányzik. Csak őt szabad kinyírni a teremben! Ha vége van vissza a  metróba és vége a küldetésnek.

Kirov parki találkozó:
Fel kell venni a megjelölt helyen a bombát és a csatornán keresztül  fel kell helyezni az autóra amivel az egyenruhás figura jött. Ezután a másikat akivel beszélget már simán ki lehet lőni, Ő van civilben.  Amikor a katona el akarja hagyni a helyszínt felrobban az autó  úgyhogy különösebben nem kell rá odafigyelni. Ha készvan vissza az  indulási pontra.

A Földalatti torpedó:
Fel kell szedni a felszerelést (bomba, detonátor, személyi hívó és  telefon) majd bejutni a központ épületébe. Szerezz egy tiszti  egyenruhát és keresd meg a kamera-szobát és ott a szervert. Lődd ki  és így viszonylag szabadabban mozoghajtsz. Lent a 2. szinten van a  fogoly éppen kihallgatáson. Menny be a mellette lévő szobába és  dobd le a személyi hívót. Csörgesd meg a telefonnal és őld meg a  generálist amikor átjön a kihalgató szobából. Most már be tudsz  menni a fogolyhoz. Szabadítsd ki és irány az első szint. Ott az  egyik raktárnak a fala szomszédos a csatornával. Robbantsd be a  bombával és nyomás a kivonási ponthoz.

Meghívás egy partira:
Vedd fel a mérget a kijelölt helyen és juss be a követség épületébe az alsó szinten keresztül. Vedd fel a pincér ruhát és a konyhában  a peszgős poharakat. Fel az emeletre. Keresd meg a Zhupikov  tábornokot (épp az egyik pincércsajt zaklatja) és kínáld meg egy  kis mérgezett pezsgővel. A nagykövetet kell megkeresni és feltűnés  nélkül követni. Lesz a partin egy specnaz katona is aki megöli a  nagykövetet és elveszi tőle az aktatáskáját. Te meg vedd el tőle  majd juss ki a kivonási ponthoz.

Haymoto nyomkövetése:
Juss be az épületbe a hátsó bejáraton keresztül. A raktárban keresd  meg a halat és szedd ki belőle a mérget. A konyhában van egy tál  étel. Rakd beke a nyomkövetőt és a mérget. Ezután már csak várni  kell hogy a Hayamoto megegye a kajával együtt. Ha minden jól megy  akkor meghal és ezzel vége is a küldetésnek. Már csak el kell jutni  a kivonási pontra.

Titkos hely:
El kell jutni a térkép egyik pontjáról a másikig hol a felszínen hol egy teherautó platóján hol a föld alatt. A nyílpuskát vedd fel mert  jól fog jönni a következő pályán is.

A Kapuknál:
Be kell jutni a várba úgy hogy ne vegyenek észre. Keresd meg a  generátorokat és a riasztó kapcsolókat és kapcsold ki. A kapukon  keresztül juss el a következő pályára.

Shogun:
Hayamotot ki kell nyírni - az épület legfelső szintjén van - és a  rakéta vezérlő rendszert meg kell szerezni - a pincében berendezett m úzeumban található. Ha megtaláltad a bombát akkor felrobbanthatod a  helikoptert is. Két csajtól meg lehet szerezni a titkos belépőkártyákat. Biztos valami jót lehet velük kezdeni, én nem jöttem rá a rejtélyre.  Ha kinyírtad és megszerezted lépj le.

Alagsori gyilkosság:
A felszereléseknél találsz egy füstgránátot. Azt dobd be a szellőzőbe majd menny be a tűzoltó szobába és öltözz be. A legalsó szinten van  a számítógépes szoba és az ottani emberkét csapd tarkón a fejszével.  Ezután egy szinttel feljebb és lődd szét a számítógépeket ott is, majd a lifttel felfele.

Az Északai műszak:
Az egyik szobában az asztalon találsz egy belépőkártyát. Menny be vele a szerverrel szemben lévő szobába és ott lődd szét a szerver hűtőjét.  Erre az épület másik végéből a rendszergazda átrohan a szerverhez és  így kinyitja az ajtót neked. Ha elment helyezd fel a gépre a poloskát. Juss el a "hídig", lődd szét az ablakot, mássz ki és menny át a másik  épületbe.

A Jackkuzi Pálya:
Meg kell ölni a jacuzziban lévő pocakost, a széfből le kell nyúlni a  pénzt és a szobrocskát a fal mellől. Lifttel elhagyni a helyszínt.  Az egyik szobában ki lehet ütni a biztosítékot így sötét lesz egy  kis időre, ezalatt le lehet nyúlni a tárgyakat riadóztatás nélkül.

A Bazároknál:
Ahmed Zahirt ki kell nyírni (a szakállast) de úgy hogy ne legyen  riadó és a térképet meg kell szereznni tőle. Ezután az Amin nevezetű  simaarcút kell legyilkolászni. Tőle pedig a kulcsot kell megszerezni.

The motorcare interceptor:
Találkozni kell az összekötőddel, aki átadja a mesterlövész puskát.  El kell helyezkedni a kapuval szemben egy magaslati ponton és amikor  jön a konvoly akkor a limóban utazú emberkét ki kell lőni. Vigyázni  kell, hogy kéksisakos ne sérüljön. Ha megvan iszkiri a kivonási  ponthoz (egy lyuk a falon).

The tunnel rat:
Be kell jutni a föld alá. A generátort megkeresve nagy sötétséget  lehet okozni a kikapcsolásával. Ki lehet szabadítani egy fogjot és  meg kell őlni Yussef Husseint. Ha mindenki felszik akkor áram vissza és a lifttel fel lehet emelni a felszínte a csomagot.

The city ambush:
El kell jutni a város másik végében lévő összekötőhöz. Amikor belépsz nem rád kezd el lövöldözni csak jól be van ásítva. Ezt elsőre nem  mondta és újra kellet kezdeni a pályát... Egy rövidke megbeszélés  után szól, hogy van két ügynök a városban akik nem jók vele és ki  kellene lőni őket és le kell fényképezni a hullájukat. Ha ez megvan és visszamész hozzá a képekkel akkor elárulja a szükséges infókat  majd édes kábulatba esik. Mehetsz mostmár a kivonási pontra.  Útközben bedob még két ügynököt. szedd ke őket is majd a szobában  a szönyegek mögött kell keresni a kijáratot.

The death of Haanelore:
Be kell jutni a korházba és ott fel kell venni a mérget a megjelölt  helyen. Ruhát is jó szerezni lehetőleg betegnek valót. A kulcs az  egyik betekszobának a falán van (2 órán át kerestem). Fel az  emeletre és a vörös bögyös dokinőt keresd meg. Egy kis szer az  itókájába és kis idő múlva már fetreng. A hulláját be kell  vonszolni a bezárt szobába - ami már nem is annyira bezárt ha nállad van a kulcs (!!!!2 órán át kerestem!!!!). Simán sétálj le a  tengerpartra és csónakázz el.

Terminal hospitality:
Be kell jutni a korházba és a második emeleten van egy lift ami  levisz a pincébe. Ott az egyik műtőben van a szektavezér akit ki kell nyírni. Amikor mész le a kikötőbe, hogy elhagyd a tetthelyet akkor  találkozol egy ugyanolyan tetovált tarkójúval mint te magad.  Próbáltam kilőni de elfutott és amikor utánna mentem az ajtónál  felrobbantam. Szerintem hagyd futni. Úgyis találkoztok még...

St. Petersburg revisited:
Ki kell nyírni a szakállas fickót akit a képen látsz. Ugyan onnan  mint az első szentpétervári küldetésben. DE... Felvettem a lőszert a  kijelölt ponton. Beállok, célzok , lövök ... semmi. "Biztosan  bemozdultam." Célzok, lővök ... semmi. "De jó vicc! Ez vaktöltény."  :-))) Hát igen. Ezután fegyvert kell szerezned és ha felmész a  tárgyalóba megláthatod a másik okot, hogy miért nem sikerült volna  a küldetés még éles lőszerrel sem. Na mindegy. Az épület másik  végében ott áll a kopasz csávó akivel az előző pályán összefutotál. Lődd le. Ezután már csak gyilok mindenkit és irány vissza a metróba.

Redemption at gontranno:
A genyák hazai terepen támadnak! Legelőször elkezdtem lopózni de ez  nem volt tulságosan sikeres ezért egy nagy 'hazafutással' eljutottam a fegyver raktáramhoz és ott agyig felpakoltam magam lőszerrel meg a jó öreg SMG-vel. És indult a tisztogatás... A végén a szakállas meg  a túsz-haver bent van a gyóntatószéken. Pár lövés a szomszédból és  ki fog jönni a gonoszabbik. Ezután ha lepuffantottad akkor vége is  a játéknak.

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
2006.04.24-én készült a lap
Indulás: 2006-04-24
 
Tippek Trükkök
 
Achtung!

FIGYELEM!
a "Letöltés" nevű
Modul a menüben
kicsit hibás
Technikai hiba érte.
Ezért nehéz eligazodni,
de még HASZNÁLHATÓ!
Remélem túl nagy
problémát nem okoz  a dolog.
Igyekszem megjavítani!
Próbáljátok használni!
Ha nem megy szóljatok!
A megértéseket köszönöm!
_

_
_

 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!