
Kiad: Eidos InteractiveFejleszt: IO InteractiveRendszerkvetelmnyek:Minimum: PIII 450 MHz, 128 MB RAM, 16 MB-os DirectX 8.1 kompatiblis videkrtya
Ajnlott: PIII 1 GHz, 256 MB RAM, 32 MB-os DirectX 8.1 kompatiblis videkrtya
Hasonl jtkok: Hitman: Codename 47
Kategria: lopakods-akci, brgyilkosszimultor
A 47-es kdnev brgyilkos elszr 2000 szn lpett akciba monitorainkon, azta azonban eltelt kt v, a szmtstechnika sokat fejldtt, s ez a Hitman most megjelent folytatsn is ltszik. A Hitman nagy sikert aratott megjelenskor egyedi jtkmenetvel, amiben kombinlta a lopakodst s a kemny akcit, s a grafika illetve hang tern sem volt szgyenkeznivalja. A jtknak azonban voltak idegest hibi, gy pldul a kezels nehzkes volt, nem lehetett menteni a hossz s nehz kldetsek sorn, s first person nzet sem volt a jtkban, pedig ez sokszor hasznos lett volna.
A Hitman 2 demja mr augusztusban megjelent, zeltt adva a teljes jtk ltal nyjtott lmnybl, s sokak rdekldst felkeltve, olyanokt is, akiknek nem igazn jtt be az els rsz. A dem utn nagyjbl egy hnappal megjelent a jtk vgleges vltozata lssuk, hogy bevltotta-e a hozz fztt remnyeket. A jtk teleptse s konfigurlsa roppant egyszer, nem kell szmos grafikai aprsgot sem lltgatnunk annak rdekben hogy a jtk rendesen fusson. Az 1300 MHz-es processzorral s GeForce2 MX krtyval szerelt tesztgpen 800x600 felbontsban legnagyobb grafikai rszletessggel a Hitman 2 teljesen simn ment, mg a nagyobb vrosrszek megjelentsekor sem akadozott.
A jtk elejn megtudjuk, hogy 47-es kdnev gynknk "nyugdjba" vonult, mr nem vllal tbb munkt, inkbb egy szicliai kolostor kertjt gondozza Vittorio atya trsasgban, ugyanis itt teljes nyugalom s kikapcsolds vr r. A nyugalom azonban nem tarthat sokig, ugyanis Vittorio atyt elrabolja a maffia, s vltsgdjat kvetelnek rte, gy 47-es ismt kapcsolatba lp az gynksggel. Az gynksg csak azzal a felttellel adja meg az informcikat, ha hsnk elvllal egy-kt megbzatst cserbe, gy 47-es ismt bekerl az rdgi krbe.
A intr s az tvezet videk is a jtk motorjval kszltek, ami manapsg mr egyltaln nem problma, mert mr ezek az animcik is igen szp ltvnyt nyjtanak. A jtk a kolostor kertjben kezddik, ami egyben gyakorlplyaknt is szolgl, ugyanis itt megtanulhatjuk az alapvet mozgstpusok kezelst, s a fegyvereket is kiprblhatjuk a madrijesztn, vagy a gonoszabbak akr a malacokon is. :) A kldetsekre tbbnyire a kolostor kertjbl indulunk, ahol elszr nem rt megltogatni a szerszmoskamrt, a megfelel fegyverek kivlasztshoz, majd a kerti lak asztaln tallhat laptopon megkapjuk a szksges informcikat.